Je. Moet. Just. Niks

Stel jij je die vraag af en toe of je nu echt wel op die socials moet ja dan neen?

Je. Moet. Just. Niks

Laat je zeker niet van de wijs brengen door de stories, reels en posts die rond je oren vliegen waar steevast wordt aangestuurd om jezelf, je hele gezin en zelfs je hele leven te laten zien.

DAT HOEFT NIET.

Je moet niet staan springen, dansen en schreeuwen op socials. Doe het op jouw manier. Diegene die jouw bedrijf de meeste waarde brengt en waar jij je je het beste bij voelt.

Ben jij wel een spring in’t veld, een entertainer en breng jij toch graag iedereen al dansend op de hoogte van je nieuwste product, dienst of activiteit?

Dan is dat uiteraard je ook volste recht.

Alles is OK!

Gebruik Social media als een deel van je marketing strategie en leun niet alleen op de kanalen van Zuck en C°. Want als hij en zijn companen er de stekker uittrekken heb je niets meer.

facebook

Maar hoe breng je nu je diensten en producten bij de juiste persoon op de juiste plek?

  • Eerst en vooral bouw een goeie website. Zorg ervoor dat geïnteresseerden vinden wat ze zoeken.
    • Ben jij een schrijver en deel jij best je kunnen via e-mail?
    • Ben jij een vlogger en vertel je graag met grimassen (en zelfs dansjes ;-)) je waarden op YouTube, Reels en Instagram video?
    • Of praat jij graag je content aan elkaar en zijn podcasts helemaal ‘jouw’ ding…?

Alles is ok. Zolang het maar voor jou en je bedrijf goed voelt.

Mij zie je niet springen, schreeuwen en dansen op socials. En ik houd vooral mijn gezin en mijn privé leven voor mezelf en mijn naasten. Let wel, ik post entertainende content en vertel ook graag waarmee ik bezig ben buiten mijn business. Maar ik ga niet voor het delen van mijn hele leven met mijn volgers.

Het zal misschien iets trager gaan volgens Zuck want ik sta idd niet te springen op Reels en Stories, maar ik zal defnitely ‘mijn’ doelgroep bereiken. En dat is toch wel het allerbelangrijkst.

Elke keer wanneer ik met ondernemers samenwerk, vraag ik waarom ze voor mij kiezen. Het antwoord is steevast: “Omdat jij socials gebruikt op de manier die ik wil, niet schreeuwerig en als een spring in ’t veld, maar als een voorbeeld die de juiste waarden aanhoudt en verspreidt”.

Vroeger durfde ik er aan twijfelen en begon ik video’s op te nemen. Het voelde niet goed, gaf me negatieve energie en zette me in een volledig verkeerde mindset. Maar toch ging ik door en bracht geforceerd mijn ding.

Tot ik besefte dat wat ik breng op mijn manier, juist de manier is waar mijn doelgroep naar op zoek is.

Ga daarom voor een online zichtbaarheid voor jou en je bedrijf. Gebruik social media als marketingtool en weet dat je niet je hele leven moet vertellen.

Wil jij de online zichtbaarheid van je bedrijf vergroten op jouw manier?

Boek gerust een in via mijn .

Onze laatste blogs

De rol van Instagram in moderne marketingstrategieën voor KMO's en retailers
De kracht van inboundmarketing voor KMO en retail
De perfecte mix: organisch en betaald beheer in social media marketing
Slimme context marketing: Succesvolle tips voor KMO's en Retail
Social Media voor KMO's: Het belang van effectieve online Aanwezigheid
AI en Social media beheer: Een Gids voor KMO's en Retailers