A/B testing

A/B testing is een marketingterm die gebruikt wordt om te experimenten tussen 2 verschillende advertenties en te kijken welke het best werkt voor jouw doelgroep.

Meestal worden de A en B posts tegelijkertijd geplaatst en met elkaar vergeleken. hier plaats je 2 advertenties met andere lay-out, afbeelding en tekst.

Waarom doe je dit nu precies?

Met deze tool kan je testen welke variabelen een betere conversie opleveren. M.a.w. welke post is het best op deze moment en voor welke doelgroep?

Jij wil als marketeer/ondernemer toch zoveel mogelijk bereiken op de juiste manier?

In de Facebook-advertentie beheer staat een tool waar je een A/B testing kan opstarten.

Probeer het uit en laat me gerust weten of het werkt.

Voor meer info, shoot!

Onze laatste blogs

De kracht van inboundmarketing voor KMO en retail
Slimme context marketing: Succesvolle tips voor KMO's en Retail
Social Media voor KMO's: Het belang van effectieve online Aanwezigheid
Voordelen van social media marketing uitbesteden
Social Media trends 2024: Wat jij moet weten! 🌐
Hoe je bedrijf online laten uitblinken? De kracht van social search