Elk bedrijf is anders en heeft een persoonlijke voorbereiding nodig. Daarom bereid ik deze steeds grondig voor.

1/ Ik bestudeer de accounts van de klant.

– Is de Bio of het info-gedeelte goed ingevuld?
– Hebben ze hun gegevens duidelijk geplaatst en kan je via deze rechtstreeks doorklikken naar de website, mail en eventueel telefoon?
– Welke #’s worden er gebruikt en hebben deze effect?
– Welke content plaatsen ze en doen ze dit ook consequent?
– Wanneer plaatsen ze de content? Is dit op het juiste tijdstip? ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
2/ Ik maak een uitgebreid verslag met alle antwoorden op bovengestelde vragen en geef hierbij feedback.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
3/ Zorg dat mijn workshop up to date is. In social media land verandert alles zo snel. Soms voelt het aan als hardlopen 🏃‍♂️🏃🏼‍♀️😊⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
4/ Print alles netjes uit en stuur de nodige documenten de avond ervoor door naar de klant.⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
5/ Ga vroeg slapen om extra fit te zijn 😀 ⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
Interesse?

Contacteer me gerust voor meer info : els@demagnolia.be⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀⠀

Super dat je me wil volgen op Social media